teori på jumpan kul eller tråkigt?

japp just nu har jag teori sjukt tråkigt visa skriva en tränings blogg fett tråkigt men vad ska man göra ? men ja idag började jag klockan 08:40 så det var skönt men då på morgonen hade vi livskunskap och där kollade vi på cyberbully eller hur den stavas men den va bra den handlade om en tjej vars bästa vän börjar skriva falska saker om henne på internet tjejen det handlade om började då bli mobbad av alla I skolan typ och då efter ett tag förökte hon ta livet av sig så ja men sen så blev allt bra men de värsta med filmen är att den är sann jag menar det händer varje dag :| fett synd. men efter det så hade jag elevskudsombud så japp efter de No sen spanska sen nu idrott men japp PUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0